Aquest novembre, tens una cita amb la cičncia!

Com cada novembre, el món científic està de celebració amb la Setmana de la Ciència. Enguany tindrà lloc entre el 14 i el 20 de novembre, dies en què es duran a terme diverses activitats en col·laboració amb el CRP del Garraf i l’UPC de Vilanova, juntament amb la participació dels centres d’Educació Secundaria de la comarca del Garraf.

El diumenge 13 obrirem les portes del museu de forma gratuïta per a tothom que ens vulgui fer una visita i, de passada, entrar en un cotxe de luxe com és el model ZZ324 que preservem a la nostra col·lecció.

Sota el títol “La gestió ambiental a l’àrea industrial de RENFE operadora” Carmelo Garrido, cap de Medi Ambient de RENFE Fabricació i Manteniment, ens parlarà de les actuacions de RENFE en relació a sostenibilitat i a la minimització de l’impacte ambiental. La xerrada tindrà lloc el dijous dia 17 de 18.00 a 19.15 hores al Museu.

Finalment, divendres 18 tindreu també l’oportunitat de veure de ben aprop el circuit i locomotora que ens prepararan els companys de l’Associació d’Amics del Ferrocarril de l’Hospitalet de Llobregat.