El Tren de la Costa amb els Sirex

“El Tren de la Costa amb els Sirex” arriba al Museu del Ferrocarril de Catalunya, en forma d’exposició interactiva per atraure a públics molt diversos. S’oferirà a l’espai de la Nau Panoràmica des del 23 de març fins al 5 de maig. A través d’un viatge en tren, la mostra recorre la trajectòria del grup musical “Los Sirex” i en especial del seu vocalista i líder del conjunt Antoni Miquel Cerveró, conegut com “Leslie”.

La banda de rock barcelonina nascuda als anys seixanta, ha coordinat, en col·laboració amb l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, aquesta nova iniciativa cultural per fer arribar al públic la història d’un dels grups catalans de referència de la segona meitat del segle passat. L’exposició s’inaugurarà dissabte 23 de març a les 12 hores amb música en directe, del grup convidat Hollow empty minds, també amb la presència dels protagonistes, “Los Sirex”.

A més a més, tots els diumenges durant el període que estarà la mostra al Museu, es faran els Vermuts Musicals de La Casa dels Trens. Cada cap de setmana, hi haurà un grup o DJ convidat diferent per acompanyar als visitants del Museu del Ferrocarril de Catalunya.

Tant l’exposició com els esdeveniments paral·lels a aquesta,  conten amb la col·laboració econòmica de la Fundació SGAE, que es suma per fer possible “El Tren de la Costa amb els Sirex”.