Sant Jordi a “La Casa dels Trens”

Com cada any, el Museu ha preparat un Sant Jordi encaminat a divulgar la literatura ferroviària i destacar obres que tots els amants del ferrocarril han de conèixer.

En aquesta ocasió, la Joia Bibliogràfica que ha triat el Museu es tracta de ‘El viejo expreso de la Patagonia’ de Paul Theroux. Un llarg viatge en tren pel continent americà, on a través de les seves pàgines es segueix un recorregut per les vies de l’altra part de l’atlàntic, prosseguint el fil conductor del ferrocarril i la llibertat. Aquest llibre de cult al món dels viatges es podrà adquirir per Sant Jordi a la botiga del Museu.

Amb l’objectiu de contribuir a promoure la lectura i perquè els amants del ferrocarril puguin gaudir d’obres que estiguin vinculades a la seva passió, el Museu oferirà un descompte especial del 10% a tots els llibres de la botiga online entre el dilluns 15 d’abril i el dimarts 23, (inclòs).

Per altra banda, s’han preparat activitats per als més petits. El dissabte 27 d’abril, el Museu acollirà l’”Story time”, una lectura d’un conte en anglès, que es desenvoluparà en col·laboració de l’escola d’idiomes Kids&Us. En aquest taller de contacontes, els actors i actrius que donen vida als personatges se serveixen de la seva expressivitat per captar l’atenció dels més petits alhora que aconsegueixen que hi participi i se’n sentin còmplices. Les històries estan pensades perquè els nens i nenes puguin gaudir d’un espectacle en anglès.  El mateix dia a la tarda es durà a terme el taller XapaTREN, amb motius relacionats amb el “Dia Internacional  del Nen i la Nena”.

Pots visitar la botiga del Museu fent clic aquí.

Per apuntar-te a l’’Storytime’, emplena el formulari que trobaràs en aquest enllaç.