Gran increment de visitants  durant el primer trimestre de 2024

Gran increment de visitants durant el primer trimestre de 2024

En el període gener-març de 2024, el Museu del Ferrocarril registra un augment notable de visitants, més de 8.000 persones han visitat l’equipament cultural durant aquestes dates, xifra que confirma l’èxit de les noves propostes que ofereix i el seu paper actiu en la vida de la ciutat.

Aquest mes de març de 2024 el Museu ha experimentat un increment del 42% en el nombre de persones que han visitat les seves instal·lacions, en comparació amb aquestes mateixes dates de 2023.

Aquesta realitat està estretament lligada a l’obertura de la proposta “Viatge en el Tren del Temps”, la qual ha significat la implementació de 1.500 nous m2 d’espais museografiats que proposen un recorregut interactiu per la història ferroviària del país, on el flux de visitants no ha deixat de créixer.

Aquesta tendència a l’alça, també es pot relacionar amb la celebració dels esdeveniments que s’han anat duent a terme, on hi destaquen la retransmissió en directe del programa “No es un dia cualquiera” de RTVE, la inauguració d’exposicions com “El Tren de la Costa amb els Sirex” o la celebració de la Pasqua el mes de març.

Amb aquest flux de visitants, el Museu confirma la seva posició com l’actiu patrimonial més visitat de la ciutat i un dels principals destins culturals del país, sent el referent del territori en matèria de patrimoni ferroviari i la divulgació del món del ferroviari.

Un Museu cada vegada més social i amb una missió de futur encaminada a expandir encara més la seva acció divulgativa per continuar captivant les generacions del present i del futur i que sentin cada vegada més proper un patrimoni que és de tots i per a tots.