Premis del Museu a la col·laboració: “Camins de Ferro a Vilanova” 2023

La XXII edició d'entrega de premis Camins de Ferro a Vilanova se celebra el pròxim divendres 1 de desembre a les 11:30. Esteu convidats al lliurament que enguany es farà a l'auditori de la UPC de Vilanova. Cal destacar que els premis d'aquest any prenen un caràcter especial relacionat amb la commemoració del 175è aniversari del tren.

En l'acte, el Museu atorga dos guardons, de dues categories diferents: a les persones i a les organitzacions. Es té com a objectiu, agrair la col·laboració desinteressada amb aquest equipament patrimonial. De manera que, ambdues categories valoren l'esforç i la dedicació, partint de bases diferents, individual i col·lectiva respectivament. A més a més, com cada any, es farà un reconeixement a la feina dels voluntaris que realitzen a través de l'Associació de Socis i Col·laboradors (SiC). Durant el matí no només es viurà l'entrega, sinó que es podrà veure una memòria visual de totes les tasques realitzades al llarg de l'any 2023 i es clausurarà l'acte amb un aperitiu per a tots els assistents.

Camins de Ferro a Vilanova és un esdeveniment que va néixer fa 23 anys i que fins avui ha permès al Museu correspondre amb tot allò que li ha sigut donat. La transformació d'aquest emplaçament ha estat possible, també, gràcies a totes les col·laboracions premiades i no premiades que han enriquit el patrimoni industrial i cultural del Museu del Ferrocarril de Catalunya.