Estiu a La Casa dels Trens

La Casa dels Trens ofereix variades activitats lúdiques-culturals aquest estiu per atendre als visitants del Museu durant aquests mesos. Tant per a les famílies com per als esplais o grups de nens i nenes que vulguin divertir-se i aprendre jugant a trens. Enguany aquestes activitats, es troben molt vinculades a la commemoració del 175é aniversari del ferrocarril.

Estrenem la temporada d’estiu amb els tallers adreçats als casals i centres escolars que ofereixen activitats als petits durant l’estiu. D’entre cinc opcions i propostes amb característiques diferents, els grups de nens i nenes que vinguin a visitar el Museu podran escollir dues, en un combo que poden fer en un mateix dia. Altrament, es pot optar per fer Ferrocarril i Mar, una activitat que es reserva per separat. Combina la visita al Museu amb una experiència amb Caiac a la façana marítima de Vilanova.

Com a novetat, aquest any, en el context de la celebració dels “175 Anys de Tren”, s’ha desenvolupat una visita específica per a famílies amb nens que es portarà a terme els matins a les 12.30h. Es tracta d’una adaptació de la Visita comentada especial del 175è aniversari del primer tren peninsular, Barcelona - Mataró, per als més petits, que podran marxar amb una maqueta en paper de la locomotora Mataró acompanyada d’un simpàtic fogoner. Des del Museu es vol fer arribar la importància d’aquesta efemèride i mostrar la rellevància del ferrocarril a la nostra societat, a totes les generacions. Simplificant la visita i dinamitzant el petit taller posterior, els nens i nenes gaudiran alhora que aprenen alguna cosa del seu entorn més proper.

Durant el mes d’agost el Museu obre cada dia de dilluns a diumenge, ambdós inclosos, al matí i a la tarda. Tots els dies es proposen activitats. De dilluns a divendres, al matí es podrà fer l’activitat abans esmentada, i les tardes, a les 18h, el Museu oferirà les activitats de l’Estació Petita de Vilanova, amb propostes diverses per fer en família. Els caps de setmana, com ja es habitual, hi hauran també diferents activitats incloses a l’entrada del Museu.

No us podeu perdre aquest estiu tan ple de propostes. Us esperem!