El projecte VAGOlab del Museu ha estat inclòs al Banc de Bones Pràctiques de Projectes Culturals.

VAGOlab és un programa integrat dins l’Àrea d’Educació on s’implementen diferents iniciatives i projectes desenvolupats pel Museu en col·laboració amb diverses entitats culturals, amb les que es proposa tallers d’estimulació cognitiva als col·lectius més vulnerables, sobretot al de gent gran.

Ferrocarril i Memòria és el projecte més viu i sostenible en el temps dins d’aquest programa, i es porta a terme en col·laboració amb la Fundació Catalunya La Pedrera (FCLP). Podeu veure més informació en aquest enllaç.

“Banc de Bones Pràctiques de Projectes Culturals” és una iniciativa cultural de la Gerència de Serveis de Biblioteques i el Centre d’Estudis i Recursos Culturals de la Diputació de Barcelona, que s’emmarca en el projecte “Cultura transformadora”. Promogut per l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, té per objectiu general situar la cultura com a element vehicular per la transformació local vers l’assoliment de l’Agenda 2030. Es vol fer visibles, promocionar i estimular rèpliques de projectes culturals per tal d’assumir els reptes del futur més proper.

Estem molt agraïts que la dedicació i implicació amb el projecte hagi estat reconeguda, i que aquest Museu del Ferrocarril de Catalunya, gestionat per la Fundació de Ferrocarrils, formi part d’una proposta cultural tan important.

Entreu en aquest enllaç i mitjançant la paraula clau “VAGOlab” podreu veure el projecte penjat al Banc de Bones Pràctiques