A l´agost ampliem horaris

Ampliem horaris durant l’agost. El Museu obrirà matí i tarda de dilluns a diumenge tot el mes vinent, a més hi haurà activitats diàries per a tots els públics, incloses amb el preu de l’entrada.

El nou horari pel mes d’agost serà de 10 a 14:30 i de 17 a 20 hores, amb les activitats distribuïdes al llarg de dia. De dilluns a divendres, hi ha una agenda programada que ofereix als més petits visites guiades adaptades a ells, sobre el Tren del Centenari, als matins, i activitats a la Peita Estació de Vilanova, a les tardes. També, comptarem amb  TRENexperiències (visites comentades).

Per altra banda, els caps de setmana, mantenim el tipus de programació habitual amb activitats diverses. Tant dissabtes com diumenges es podrà enriquir la visita amb TRENexperiències i amb ConteTRENs per als nens i nenes. Cada cap de setmana la temàtica d’ambdues activitats serà diferent, podeu consultar a la nostra web l’agenda sencera. Cal destacar que dissabte dia 5, amb motiu de la festa major de Vilanova, el Museu fa una jornada de portes obertes per als residents de la ciutat.

Tota l’oferta esmentada es complementa amb les tres exposicions temporals que encara es podran visitar a les nostres instal·lacions: El Plaer de Viatjar, Tota pedra fa paret i Memòria en moviment. Ferrocarril i memòria a Vilanova.

Tots els visitants d’aquest estiu rebreu un ventall del 175è aniversari de regal!