Nous articles a la botiga del Museu

La Botiga del Museu farà una ampliació dels seus productes. S’ha creat una nova línia d’articles en commemoració del 175è aniversari del primer ferrocarril peninsular.

El Museu ofereix una gran varietat de productes relacionats amb el món ferroviari. Aquest any amb motiu dels 175 anys de tren s’inaugurarà una nova línia de productes. La pròxima Setmana Santa ja comptarem amb els nous articles: tasses, imants, samarretes, bolígrafs... entre d’altres. La Mataró i els cotxes del “Tren del Centenari” seran els protagonistes d’aquesta secció, apareixent en la majoria de productes com a imatge central.

Els articles de la línia nova, juntament amb els que ja hi ha actualment, es podran adquirir a través de les dues vies que ofereix la botiga. Per una banda, l’establiment presencial que trobem a l’entrada de l’edifici d’acollida i recepció del Museu. I, per altra banda, la botiga online, a la qual podeu accedir des de la web del Museu.

Amb aquesta nova adquisició el Museu augmentarà la seva varietat d’oferta. Hi ha molts productes diferents, contes i jocs, pels més petits de la casa. Objectes varis relacionats amb el ferrocarril i una gamma de llibres especialitzats en el món ferroviari, alguns dels quals, no s’ofereixen a altres llocs.