El Museu del Ferrocarril de Catalunya col·labora amb ExpoTREN Lleida

Torna a celebrar-se l’ExpoTREN de Lleida, una fira dedicada al conjunt d’activitats que fan referència al món del ferrocarril en la seva vessant més lúdica i cultural.

El cap de setmana de l’11 i 12 de març de 2023 es celebra la dotzena edició del saló d’oci ferroviari ExpoTREN de Lleida. Un esdeveniment que es va iniciar en commemoració del 150è aniversari de l’arribada del ferrocarril a Lleida. Un any més el Museu del Ferrocarril de Catalunya col·labora amb aquesta fira dedicada al ferrocarril, oferint als participants de l’ExpoTREN descomptes de 2x1 per al Museu (l’oferta es vàlida del 5 de març al 30 de juny).

A més a més, per seguir celebrant durant tot l’any aquest esdeveniment tan especial com es el 175è aniversari del primer ferrocarril peninsular, el Museu es compromet a oferir avantatges similars en totes aquelles fires que tenen com a eix central el món ferroviari i que es produeixen al llarg del 2023.