Busquem un nom per a un dels nostres vehicles!

Des d'ara fins al 27 de novembre, totes les persones que vinguin al Museu del Ferrocarril de Catalunya podran proposar un nom per al cotxe de viatgers que han construït els voluntaris. Vols ser tu aquesta persona? A nosaltres ens agradaria comptar amb la teva ajuda.

Vine al Museu, pensa el que més t’agradi i deixa’ns la teva opció a l’urna que hem preparat expressament, tens temps fins el dia 27 de novembre. Rebràs un obsequi.*

Aquest cotxe de viatgers ha estat construït pel voluntaris del Museu i ja ha fet alguns recorreguts en dies assenyalats. L’objectiu és que els visitants puguin viure la màgia del viatge amb tren dins de les instal·lacions del Museu.

Només s'acceptaran les propostes que es trobin dins de l'urna a la data establerta. Ens agradaria que la denominació estès vinculada amb la història i l’evolució dels trens i/o relacionada amb la tradició ferroviària o de Vilanova.

El que més ens agradi el triarem per batejar aquest vehicle tan especial!

*Fins a exhaurir existències