Nou Photocall a La Casa dels Trens

Presentem el nou photocall del Museu que se situa entre els històrics dipòsits d’aigua. Dissenyat per la il·lustradora Elena Feliu, podem apreciar la locomotora de vapor anomenada popularment ‘Carolina’ i el cotxe de viatgers Harlan. Ambdós són reproduccions dels primers vehicles d’Estats Units que van arribar a Europa i van significar l’inici del ferrocarril a Vilanova i la Geltrú. A més a més, hi trobem diferents personatges de finals del segle XIX, entre els quals hi ha el Víctor i la Carlota, els protagonistes dels contes de la Casa dels Trens.

El projecte de millora d’aquest espai s’inclou en la línia estratègica inclusiva de l’equipament. Una tasca que es pot complir gracies a la subvenció atorgada per la Generalitat de Catalunya per a la millora de l’accessibilitat física i cultural del Museu del Ferrocarril de Catalunya, a través de nous itineraris en els espais exteriors i el reforç inclusiu de l’àrea familiar.  Així doncs, el nou photocall s’adequa a les necessitats de totes les persones i permet l’accés de manera senzilla i eficaç per al gaudi de tothom.

També, l’imaginari dels espais familiars del Museu s’unifica amb aquesta nova adquisició, ja que l’artista Elena Feliu ha treballat anteriorment en la ideació d’altres espais de la Casa dels Trens. Va ser l’encarregada de dissenyar el mural i els elements principals de l’Estació Petita de Vilanova, així com de donar vida de nou als personatges dels contes del Museu escrits per Ana Grande.

Vine al Museu i anima’t a compartir les teves fotografies al photocall amb nosaltres a través de les xarxes socials.