Professionals de la FFE participen en la FITUR 2020

El divendres 24 de gener professionals de la Fundació cultural dels ferrocarrils (FFE) participen en la Fira Internacional de Turisme (FITUR) per mostrar el paper destacable del patrimoni ferroviari com a recurs turístic.

Ho farem a través de la jornada "Nova oferta turística: Cultura i Patrimoni Ferroviari", que tindrà lloc d'11 a 13h a la sala N115 de la zona de convencions Nord (no cal entrar a FITUR per accedir-hi). L'objectiu de la jornada és presentar les aportacions que realitza la Fundació amb els seus productes turístic-culturals, destacar la seva experiència en el patrimoni del ferrocarril, així com la seva consolidació i projecció de futur de la proposta cultural, museística i turística.

QUÈ ÉS FITUR?

FITUR és la primera cita anual per als professionals del turisme mundial i la fira líder per als mercats receptius i emissors d'Iberoamèrica. En l'edició 2019 va batre rècord de participació amb 10.487 empreses de 165 països /regions, 142.642 professionals i 110.848 visitants de públic general. FITUR és doncs, un fòrum únic per a promocionar les marques, presentar nous productes, conèixer les últimes tendències i omplir les agendes de contactes i perspectives.

T'hi esperem!