Presentació del llibre: “52 historias del tren y de la vida”

Ana Regalado ens omple d’emocions i aprenentatges amb el seu llibre “52 historias del tren y de la vida”. Transporta al lector a viure l’experiència de sentir-se dins del tren amb un viatge a través de les paraules. Tot, des de les seves vivències com a Cap de Tripulació de l’AVE Madrid-Barcelona.

El Museu té el plaer d’acollir la presentació del segon llibre d’Ana Regalado, el dissabte 13 de maig a les 18 hores. Aquest llibre fa sentir al lector a bord d’un tren d’anècdotes, de manera que fer aquest acte al Museu és la millor opció per realment endinsar-nos en les històries que ens relata.

A més, l’activitat queda emmarcada dins dels actes de la Setmana Internacional dels Museus. Una hora abans de l’inici de la Nit dels Museus, donarà el tret de sortida a les activitats d’aquest esdeveniment. L’entrada és lliure, amb aforament limitat.

Libro Ana Regalado