Felicitació de Nadal als Museus de Vilanova i la Geltrú

Els Museus de Vilanova i la Geltrú us convidem a compartir amb nosaltres l’esperit lluminós del Nadal amb els personatges que habiten aquests valuosos i màgics espais. En el cas del Museu del Ferrocarril de Catalunya el Víctor, el nen protagonista de la col·lecció dels nostres contes.

Al web de cada museu podreu descarregar una postal i imprimir-la a casa (també es troba a les diferents recepcions en el seu horari d’obertura). Un cop la tingueu impresa, la podeu pintar al vostre gust, i adreçar la felicitació de Nadal al personatge triat. Segur que els hi farà molta il·lusió i també a nosaltres!

Quan la tingueu llesta, la podeu portar a la recepció dels museus o enviar-la fotografiada per les dues cares als correus de contacte (el nostre és educacio@museudelferrocarril.org) , o fins i tot per correu ordinari a l’adreça postal del museu. Tan sols cal que poseu un segell i la dugueu a la bústia que tingueu més a prop de casa!

Tots els participants us regalarem entrades dobles per anar als museu el proper 2021.

Animeu-vos que us esperem!