Trobada FISAIC de modelisme i patrimoni ferroviari

Entre els dies 29 i 2 de maig va tenir lloc al Museu del Ferrocarril de Catalunya la trobada FISAIC. Aquestes jornades estaven previstes per a l'any 2020 i no es van poder celebrar a causa de la pandèmia de la COVID19. Aquest any, per fi, amb reunions i propostes d'activitats de modelisme i patrimoni ferroviari, FISAIC (Fédération internationale des societès artistiques et intellectuelles de cheminots) ha promogut la seva celebració a Vilanova i la Geltrú, ja que el Museu del Ferrocarril de Catalunya i la Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril són membres de FISAIC des de fa uns quants anys.

Es dóna la feliç coincidència que una trobada de característiques similars, la del MOROP de 1972 que, a proposta de l'Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona, amb l'ajuda de Renfe, es va celebrar a Vilanova, va ser la gènesi de el que avui dia és el Museu.

Trobada FISAIC de modelisme i patrimoni ferroviari