Desembre de festa a “La Casa dels Trens”

Torna el Nadal a “La Casa dels Trens”, i el Museu es vesteix de festa i es prepara per a celebrar el Nadal amb totes aquelles persones que s’apropen a la cultura i als trens en aquests dies festius.

Hem organitzat un ampli programa d’activitats adreçades a diferents públics, especialment al públic familiar i als nens i nenes, amb noves propostes i activitats. Us anirem informant a través de les nostres xarxes socials i també des del nostre lloc web, on us podeu descarregar el programa.

Heu d’estar atents als dies de tancament en les festes més importants del NADAL: del 21 al 27 de desembre (inclosos) i el 31 de desembre i 1 i 6 de gener.

Per a més seguretat, el Museu estarà obert al públic els següents dies i s’oferiran activitats infantils i familiars de Nadal gratuïtes, incloses a l’entrada al Museu: 28 i 30 de desembre; 2, 4, 5, 7, 8 i 9 de gener.

Si encara no sabeu que obsequiar en aquestes festes, a la botiga del Museu també trobareu molts articles de regal del món dels trens.

Desembre de festa a “La Casa dels Trens”