20 novembre, Dia Mundial de la Infància. Posa-t’ho al cap

Els Museus de Vilanova tornen amb la campanya conjunta Posa-t’ho al cap!, en col·laboració amb la regidoria d’infància de l’Ajuntament de Vilanova adreçada al públic en general i, en particular, a les famílies. Aquesta suggerent iniciativa estarà activa des del 2 al 30 del mes de novembre.

El 20 de novembre és el Dia Mundial dels Drets de la Infància i amb aquest motiu s’ofereix l’activitat “Posa-t’ho al cap”, una mena de gimcana o visita als diferents equipaments museístics de la ciutat per a descobrir els drets que emparen als infants, alhora que es gaudeixen experiències importants als museus.

En forma de joc, s’accedeix a les històries de set nens i nenes d'arreu del món i de diferents moments de la història, per a difondre la rellevància dels drets de la infància. Cadascun d'aquests infants ha deixat el seu barret dins dels museus de Vilanova i s’ha d’esbrinar a qui pertany cada barret i situar-lo en el plànol de la ciutat.

Voleu jugar amb nosaltres?

Descobreix els teus drets i posa-t'ho al cap!