Nova protagonista de la vida del Museu del Ferrocarril de Catalunya, la Carlota

El Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència, el dijous 11 de febrer, el Museu presenta públicament el nou personatge, la Carlota.

Pretén així, reconèixer el rol crític que juguen les dones y les nenes en la ciència i la tecnologia, a la vegada que enfortir la seva participació  i fomentar las vocacions científiques.

El Museu del Ferrocarril de Catalunya ha creat la nova figura de la Carlota per convidar a viatjar per aquest equipament patrimonial. La nena, junt amb el Víctor, fil conductor de la Col·lecció de Contes del Museu, a partir d’enguany acompanyaran als infants i a les famílies a les visites presencials o virtuals per “La Casa dels Trens” de Vilanova i la Geltrú (avui hem estrenat aquest joc) . La voluntat d’introduir una nova figura en la comunicació del Museu, obre una nova perspectiva de gènere en un món històricament masculí com és el dels trens i els seus camins de ferro.