Arriba el Nadal a La Casa dels Trens!!

De nou, us demanem la vostra col·laboració i us convidem  a tots, petits i grans  a formar part de la nostra família de La Casa dels Trens.

El Museu del Ferrocarril de Catalunya, proposa per aquest Nadal  2020 una iniciativa  dirigida a les persones de totes les edats que desitgin participar amb la decoració del “Tren del  Centenari” amb dibuixos relacionats amb el Nadal i els trens.

L'objectiu és anar recopilant dibuixos que representin aquestes dates  i així  decorar entre  tots plegats un petit i peculiar espai, i al mateix temps crear una  exposició nadalenca virtual. Els dibuixos els donarem a conèixer durant aquest any a través de les nostres plataformes digitals i físicament formaran part del decorat al voltant  del tren del centenari.

Per participar (pots baixar-te les plantilles des del nostre lloc web) només cal enviar una imatge del dibuix realitzat a educacio@museudelferrocarril.org, indicant el nom de l'autor/a i la seva edat. Ens podeu enviar tants com vulgueu.

Tots els participants seran obsequiats amb dues entrades al Museu de Vilanova i la Geltrú que podran utilitzar des de la seva reobertura fins al 31 de desembre de 2021.