Novetats en les activitats i els horaris de tardor-hivern al Museu del Ferrocarril de Catalunya, a partir del 15 de setembre

La segona quinzena de setembre comença la tardor i el Museu del Ferrocarril de Catalunya s’adapta a la nova temporada.

La nostra prioritat és la de continuar oferint un espai obert segur i saludable amb la majoria dels nostres espais a l’aire lliure, amb totes les mesures de seguretat i sanitàries.

HORARIS

Un cop passat el període estival de vacances, reduïm els horaris de visita, però seguirem atents a les vostres demandes per a d’altres horaris i dies. Fora del horaris oficials podrem atendre les visites o propostes que ens arribin.

• A partir del 15 de setembre i fins al 10 de gener es redueixen els dies d’obertura a divendres, dissabtes i diumenges en horari de 10.00 a 14.30h
  • Les tardes de dissabtes de 16.00 a 19.30 h.(setembre i octubre) i de 16.00 a 18.30 (novembre, desembre i gener)
  • El mes de desembre horaris especials: Dies 6, 7 i 8, obertura al matí
  • Tancat el 25, 26 i 27 de desembre (inclosos)i l’1, 2 i 3 de gener

NOVETATS EN LES ACTIVITATS

En quan a les activitats, el Museu presenta com a novetat una visita que, amb el nom “La vida i aventures dels Fogoners”, es podrà fer tots els primers dissabtes de mes a les 17h. Està adreçada a adults i nens, amb berenar per a tots  i obsequi per als més petits. (3 d’octubre, 7 de novembre, 5 de desembre i 9 de gener).

A més, el Museu participarà en les propostes culturals anuals en les que ha anat formant part habitualment com les Jornades Europees de Patrimoni, la Fira de Novembre de Vilanova, la Setmana de la Ciència,  i les pròpies del Museu, el Dia del Tren i els Premis anuals a la col·laboració.