Tren del centenari

10 Jan 2017
Tren del centenari

El nostre primer desig de 2017

Aquests primers dies de l'any, el Museu ha obert un nou portal en el qual es podrà trobar informació del ferrocarril en general, del Museu en particular, i dels nostres projectes, objectius i funcions relacionades amb els edificis, les col·leccions, la conservació, el manteniment, la documentació i l'educació relacionada amb aquest mitjà de transport i el seu patrimoni cultural.

A ressaltar entre els principals canvis, el disseny "responsive", per adaptar-nos a qualsevol dispositiu en el qual es faci la consulta (ordinador, Smartphone, tauleta, etc.). Hem afegit alguns formularis de contacte perquè pugueu fer les vostres consultes o reserves, així com per expressar les vostres opinions.

Seguirem treballant en la creació de nous apartats i serveis perquè en un futur proper es puguin adquirir les entrades i productes de venda a la botiga del Museu, també per internet. A més, està previst que tots els continguts disponibles es puguin consultar també en anglès.

Des d'ara ja es pot accedir a diferents seccions amb més imatges i informació perquè cada seguidor trobi el que busca i si ho desitja participi i comparteixi amb nosaltres les seves consultes, inquietuds i desitjos a través dels perfils en xarxes socials:

Esperem que la nostra nova web sigui del seu grat. Seguim treballant!

Vilanova i la Geltrú, 10 de gener de 2017