Exposició

10 Feb 2017
16 Jun 2017
Exposició Proactiva Open Arms

A l'espai Nau del Pont Grua es podrà veure una instal·lació expositiva en col·laboració amb l’ONG Proactiva Open Arms. Una organització no governamental de Badalona (Barcelona, Espanya) amb la principal missió de rescatar  refugiats que arriben a Europa per mar fugint de conflictes bèl·lics.

L’ONG ens cedeix tant armilles salvavides com una de les llanxes inflables que utilitzen els refugiats per creuar des de Turquia fins a Grècia. A més, es podràn veure vídeos on es veurà millor la seva tasca.

La mostra s’emmarca dins d’un dels projectes educatius del Museu: Projecte Buchenwald.

Tots els caps de setmana des del 10 de febrer fins el 16 de juny.